10 trucuri prin care ne cuceresc trailerele

de Cristina Grigore în 25 Iun 2013
Tonul filmului este adaptat dorinţelor publicului, sexul vinde, iar acţiunea în exces păcăleşte

Cum vinzi un film în două-trei minute? Ca orişice reclamă, trailerele se folosesc de toate tips & tricks-urile posibile pentru a seduce privitorul. Şi cum regulile prin care se realizează un trailer bun se subordonează factorului comercial, dorinţei de a atrage un anumit segment de public, descoperim adesea cum filmul ce ni s-a părut a fi o comedie este de fapt  o dramă, actorul celebru din secvenţa de început a trailer-ului are de fapt un rol insignifiant sau scenele de acţiune prezentate în trailer sunt tot ceea ce are pelicula mai incitant. Iată 10 moduri înşelătoare prin care realizatorii încearcă să ne câştige de partea lor şi să-şi maximizeze profitul.

Vezi galeria foto

Exploreaza subiecte similare:

Gremlins, Young Adult, Steve Martin, Michael Caine, The Bourne Ultimatum, Matt Damon, Horrible Bosses, Jennifer Aniston, Burn After Reading, Brad Pitt, The Man with the Iron Fists, The Girl With the Dragon Tattoo, Iron Man 3, The Expendables 2, Serenity

Alte știri din cinema

The Apprentice la Cannes: Sebastian Stan interpretează un tânăr Donald Trump într-un film ce relevă corupția din America anilor '70 și '80

Regizorul iranian Ali Abbasi a adus săptămâna aceasta în prim-plan la Cannes filmul The Apprentice, ce explorează ascensiunea lui Donald Trump, de la fiu de milionar la mogul imobiliar necruțător.

Ce-ar fi dacă nu s-ar povesti? Ne-am crea toți niște preteni imaginari ca în IF

IF, pelicula lui John Krasinski din 2024, va intra în cinematografe din data de 31 mai, titlu care are un double entendre: o dată cel propriu-zis al cuvântului "if" din engleză (dacă), dar și acronimul I.F., imaginary friends (prieteni imaginari).

Primele imagini cu Liam Hemsworth în rolul lui Geralt din Rivia pentru cel de-al patrulea sezon al seriei The Witcher

Fanii seriei "The Witcher" de pe Netflix vor avea parte de o schimbare majoră, odată cu preluarea rolului principal de către Liam Hemsworth în sezoanele 4 și 5

Megalopolis, pariul de 120 de milioane de dolari al lui Francis Ford Coppola

Filmul teribil de ambițios pe care Coppola visa să-l facă de peste 40 de ani și pe care l-a finanțat cu aproximativ 120 de milioane de dolari din bani proprii a avut premiera pe Croazetă și a fost întâmpinat de critici cu păreri mixte.

Părerea ta

Spune-ţi părerea
cristi23 pe 25 iunie 2013 11:32
din pacate e adevarat......... de multe ori se intampla sa fi pacalit de trailer......
alex_il_fenomeno pe 25 iunie 2013 11:49
Mai toate sunt intalnite, cel putin in comedii am vazut ca este extras nucleul, cele mai bune poante, pentru ca in filmul propriu-zis sa stai jumatate de ora pana la glumele respective...
Ovidiu239 pe 25 iunie 2013 12:24
Numai fraierii judeca un film doar dupa trailer!
Costirik pe 25 iunie 2013 12:32
exact:)))
Gabriella98 pe 28 iunie 2013 13:10
Exact :))
darayawaus pe 25 iunie 2013 18:05
In esenta, cam asa e, dar mai depinde si cui i se adreseaza trailerul. Unii isi merita soarta, dar daca ai vazut cateva sute de filme e greu sa mai fii pacalit. Din exemplele de mai sus eu n-am vazut decat 4 filme, si pe alea la televizor. Dar Burn After Reading, de exemplu, merita vazut si la cinema, si nu pentru Brad Pitt. Insa, daca dai bani pe bilet doar pentru ca trailerul e plin de efecte speciale... asta e. Ultima data cand m-am lasat pacalit a fost la filmul 2012 (banuiam ca scenariul va fi slab, desi nu credeam ca va fi infect).
xerses pe 25 iunie 2013 20:08
Rareori ma uit la trailere.Daca imi doresc sa vad un film, chiar nu am nevoie de o prezentare "furata"
Skynet.Zbenga pe 25 iunie 2013 20:44
Nu ma ghidez niciodata dupa trailer. Poate in proportie de 3,75% :D
legolas05 pe 25 iunie 2013 21:01
Cea mai mare dezamagire a mea este Mandarinul din IM3
Vorador pe 25 iunie 2013 23:29
si trailerul din Star Trek Into Darkness este foarte inselator, povestea filmului este total diferita fata de cum iti lasa impresia trailerul,dar mai sunt unele trailere care sunt de fapt rezumatul filmului in 3 minute.
mechanic pe 27 iunie 2013 21:42
Un trailler are rolul de a vinde. Rolul cumparatorului e de a... fi precaut cu ceea ce cumpara. E adevarat ca Iron Man 3 nu a fost ceea ce parea din trailler dar pe de alta parte parca nici detergentul de vase nu curata totul singur ca in reclama.
In opinia mea cu cat se insista mai mult pe elementul de marketing cu atat mai mult are filmul de mai multe proptele. Astept sa vad World War Z pentru a-mi verifica teoria...

Arlequinade pe 29 iunie 2013 02:27
Ati uitat cel mai mare siretlic: montaj si muzica care promit ceva epic... cand filmul in sine este "anti-climactic" si neimpresionant.
sicone pe 29 iunie 2013 15:08
exemple:iron man 2,3,man of steel,battleship,batman 1,2,3

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells