Televiziunea JimJam a introdus un nou sistem de iconițe de învățare în sprijinul părinților

de Cinemagia în 15 Feb 2023
JimJam vine în sprijinul părinților, introducând un nou sistem unic de insigne care marchează lecțiile ce pot fi învățate din desenele animate difuzate

JimJam este o televiziune care se adresează, în primul rând, copiilor preșcolari și familiilor acestora. De la lansarea sa în 2006, acoperirea JimJam a crescut rapid și este prezent acum în peste 100 de țări, din Europa până în Orientul Mijlociu și Africa. În România, televiziunea beneficiază de feed dedicat din anul 2020.

JimJam a reformat televiziunea interactivă cu poveștile sale jucăușe și educative, transmițând mesaje și conținuturi speciale, pentru a încuraja micii telespectatori să înceapă conversații în familie, despre lecțiile și poveștile din serialele animate. În același timp, copiii sunt încurajați să îndrăznească să pună întrebări. De asemenea, ei sunt susținuți să se implice în activități precum explorarea naturii, protejarea animalelor și folosirea imaginației lor bogate la joacă. 

Pe lângă filmele educative și distractive, JimJam difuzează și videoclipuri muzicale și, în spiritul învățării ludice, a introdus iconiţe unice pentru a atrage atenția părinților, dar și copiilor, asupra mesajului-cheie transmis de conținutul pe care îl vizionează. 

Pictogramele de pe insignele care însoțesc desenele animate sunt concepute pentru a veni în sprijinul  dezvoltării abilităților copiilor. 

Pictogramele afișate, categoriile și lecțiile învățate într-o anumită poveste, sunt:

  •    •   Muncă în echipă (Bob Constructorul, Ricky Zoom)
  •    •   Rezolvarea problemelor (Pompierul Sam, Thomas și prietenii săi)
  •    •   Curiozitate (Să ghicim cu Jess, Daisy și Ollie)
  •    •   Natură și animale (Pettson și Findus, Pădurarul Leo și animalele sălbatice)
  •    •   Creativitate (Să învățăm cu Timmy, Conni)
  •    •   Familie și prieteni (Bobiță și Buburuză, Ghici cât de mult te iubesc)

   •   Pentru a face iconiţele mai ușor de înțeles, JimJam a produs și un videoclip educativ.

JimJam și DIGI au făcut echipă pentru a răspândi vestea despre insignele desenelor animate cu adevărat uimitoare! Ei inspiră o nouă generație de copii, oferindu-le acces la personaje amuzante care îi învață, de asemenea, lecții valoroase. Aici puteţi vedea pagina dedicată campaniei: www.digi.ro/jimjam.
JimJam poate fi urmărit pe televiziunea digitală DIGI la poziția 120 şi pe satelit la pozitia 66. 

Jim Jam a înregistrat o creștere constantă a audienței în ultimii 2 ani și se așteaptă ca această tendință să continue și în România. Televiziunea oferă micilor telespectatori un mediu sigur și prietenos, bazat pe învățarea prin joacă, ce dezvoltă curiozitatea, imaginația, empatia și creativitatea copiilor, prin povești adecvate vârstei și videoclipuri educative dezvoltate de ei înșiși, atât on-air, cât și online, contribuind la creșterea armonioasă a acestora.

Alte știri din cinema

Regizorul iranian Mohammad Rasoulof, condamnat la biciuire și 8 ani de închisoare înainte de premiera noului său film la Cannes

Cel mai nou film al cineastului Rasoulof, The Seed of the Sacred Fig, va avea premiera în competiție la Cannes în mai.

28 Years Later, o nouă continuare a francizei cu zombie

Franciza 28 Days Later continuă cu al treilea film, 28 Years Later. Producția va avea premiera vara viitoare, pe 25 iunie 2025. Fanii seriei au așteptat 18 ani pentru o nouă poveste inspirată de hit-ul care l-a făcut cunoscut pe actorul Cillian Murphy.

Kristen Stewart și Oscar Isaac, cuplu căsătorit în thrillerul cu vampiri Flesh of the Gods

XYZ Films se ocupă de vânzările internaționale pentru acest film la viitorul Marché du Film de la Cannes

7 filme cu și despre tenis

Cu documentarul Nasty și lungmetrajul Challengers acum în cinematografe, haideți să trecem în revistă alte filme de care se pot bucura iubitorii sportului alb

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells