Competiţia Mofilm, deschisă încă zece zile

21 Ian 2011
Competiţia Mofilm, deschisă încă zece zile

MOFILM reprezintă o comunitate globală de realizatori de film a cărei activitate a început în 2007, în parteneriat cu Institutul Sundance şi GSM Association prin distribuirea de conţinut audio-video personalizat. Împreună cu personalităţi ca Kevin Spacey, Robert Redford, Isabella Rossellini şi Spike Lee şi cu sprijinul unor festivaluri de film de la Shanghai, Cannes, Sundance, Locarono şi Londra, MOFILM ajută realizatori de film din peste 50 de ţări să îşi creeze şi să îşi distribuie scurtmetrajele.

Pentru prima oară, competiţia MOFILM este deschisă publicului din România în parteneriat cu Mountain Dew prin campania Extreme meets film. Cei mai curajoşi realizatori (amatori) de film care vor să îşi testeze creativitatea sunt invitaţi să intre pe siteul www.mountain-dew.ro , să îşi descarce tema creativă şi să realizeze un spot de 45-120 de secunde, pentru a câştiga marele premiu constând în 10.000 de Dolari şi o călătorie la festivitatea de premiere de la Barcelona din februarie 2011.

Competiţia MOFILM, prezentată în exclusivitate de Mountain Dew în România rămâne deschisă până pe 31 ianuarie, urmând ca un juriu specializat să stabilească un câştigător ţinând cont de potenţialul de viral şi de modalitatea neconvenţională de comunicare a mesajului.

Mai multe detalii pe www.mountain-dew.ro şi pe pagina de Facebook, UrbanDew.

 

Imagini

Spune-ţi părerea

Pentru a scrie un comentariu trebuie să fii autentificat. Click aici pentru a te autentifica.
jinglebells